Lehed

13 märts 2013

Kuus


8 kommentaari:

  1. Ja mis ma ütlesin. Auto esiklaasil peegeldub just see kiri, mis selle maja peal olema peab!
    Viidik, ütle mis tahad, mina oma sõnast ei tagane!

    VastaKustuta
  2. Viltused laternapostid taamal on vahvad :)

    VastaKustuta
  3. Ühe paranduse siiski teen. P 307?

    Aga taamal lillakas ja oranžikas hoone on küll õiged. Googel ütles. Akende arv lillal majal ka klapib ja puha.

    Ja mis ma enne kirjutasingi? Turu tn 32? Hoopis Ringtee 32, ütles maaamet.

    Kas kangekaelsuse eest ka lisapunkte antakse?

    VastaKustuta
  4. Põikpäine jätkab. Siin on asukoht kaardil ja - vabandust, ta müüb ka Hyundaisid:
    http://www.amserv.ee/turu

    VastaKustuta
  5. Jään huviga ootama uusi pildinurgapaljastusi, mis mu teooria kolinal uppi lööksid!

    VastaKustuta
  6. Aga võibolla lähenenen ma valest suunast. Võibolla on see lihtsalt.... Viidiku uus auto? Hurraa!!! Õnnitlen!

    VastaKustuta
  7. Näh, mis sa's nii ruttu ära arvasid? mul veel kolm pilti üles panna.
    Eks ma panen nad ikka üles.

    Aga mis autosse puutub, siis see tuleb veel kinni maksta ja poest ära tuua. Minu nimele on ta igatahes kinni pandud.

    VastaKustuta
  8. Anonüümne14/3/13 09:49

    Oo! Õenne siis uue auto puhul!

    VastaKustuta