Lehed

12 märts 2013

Viis


4 kommentaari:

  1. Ma olen selles poes käinud. Iga kord, kui Tartusse sattun, siis lausa mitu korda tavaliselt :)
    Reeglina lähen ma sinna jala läbi selle tunneli, mis ka paistab, kui hoolega peegeldusi vaadata..
    Ja-jahh. Aga mõnikord ei lase Tartu-vanaisa mul jalgsi minna, siis pargib ta oma auto sinna, mis jääb natuke paremat kätt pildist välja.

    VastaKustuta
  2. Mhh? Tunnelit seal küll ei ole. Vähemalt mina ei tea, et oleks. St tunnel on sealkandis maa all küll, aga see on tunnelkollektor ja selles voolab linna solk. Kas sa tõesti käid SELLE tunneli kaudu?

    VastaKustuta
  3. Halli hõbedased varjundid.
    Aga see tunneli teema on huvitav.
    /vahib peegeldusi/

    VastaKustuta
  4. Vahepeal virvendas, et see võiks Plasku olla, aga selle juures ei ole ju niiviisi võimalik parkida...?

    Jään ikka oma esialgse arvamuse juurde. Taustal lilla maja ja oranžikas hoone vanglakompleksist. Must akendega maja Turu ja Ringtee nurgal.

    Võibolla suudab alumise parempoolse nurga avamine mu arvamust muuta :)

    VastaKustuta