Lehed

28 mai 2013

Ega talv pole enam kaugel

Mina aga olen valmis. Täna tulid küttepuud kohale.
Selline hunnik siis. Kuus koma kaks kuupmeetrit. Peaks ju enamvähem jätkuma küll, arvestades seda, et kuigipalju on mul juba olemas ka.
See katusealune peaks täitsa täis saama ja loodetavasti jääb natuke üle ka. Tuleb vaid puud hunnikust katuse alla kärutada.

Aga eks ma pean uhkustama ka. Ise ehitasin selle puuriidavarjualuse ja täitsa üksinda seejuures. Kolm päeva ja valmis ta oligi. Ja täitsa odav kah. Põhiline, mis maksis, oli Pinotex, millega ma selle üle värvisin. Lauad-latid olid suurelt jaolt enne olemas. Põik- ja ristprussid tõin ainult
Isa muudkui ässitas, et tee joonis ja tee joonis, siis on näha mis ja kuidas. Ei teinud ma mingit joonist. Hakkasin otsast tegema ja valmis ta saigi.

2 kommentaari:

  1. Putukas oleks sellesse katusealusesse muidugi heameelega elama asunud. Nüüd võtavad seal mingid puuuuud korterisse :P

    VastaKustuta
  2. Seda vaataks küll, kuidas ta seal talvekülmaga elutseb.

    VastaKustuta