Lehed

11 mai 2013

Käisin üldkogul

Tegelikult olen ma ju parteis, kui mõni ei tea. Millalgi talvel või sügisel hakkasin sotsiaaldemokraadiks. Mitte sellepärast, et see poliitiline telg mulle kuidagi lähedane oleks või midagi sellist, pigem lihtsalt niisama, vahelduse mõttes. Et kuskil käia, näha midagi uut ja teistsugust. Senimaani olen olnud passiivne parteilane - pole kuskil käinud, pole millestki osa võtnud, ammugi pole ma liikmemaksu maksnud.

Noh, mõtlesin siis, et käiks seekord ära. Toimus Sotsiaaldemokraatliku Erakonna Tartu piirkonna üldkogu. Kavas olid erinevad programmipunktid. Muuhulgas aitasin valida delegaate erakonna üldkogule Tallinnas ja Tartu linnapeakandidaati. Kahtlen muidugi sügavalt, kas minu mittekohalviibimisest oleks midagi põhjapanevat sündinud, aga see selleks.

Igatahes olen ma nüüd ära käinud ja ära näinud. Kõige hullem polnudki, nii et lähen ehk teinekord jälle. A mis rahvas seal oli? Eks põhiliselt penskarid, kes kasutasid juhust, et saab tasuta kohvi ja küpsist ja puuvilju. Enamus oli ilmselt tulnud just nimelt nende pärast, kuigi eks mõni võttis asja ka tõsisemalt ning paar tükki esitasid isegi küsimusi. Aga need paistsid ka olevat SDE raudvara, kes lahkuvad parteist jalad ees. Kõige koledam oli see, et üks vanem meesterahvas otse minu vastas tundus olevat püksi teinud ja levitas ebameeldivat kuivanud kaka haisu. Ei ole lihtne vana olla.

Aga mis te arvate, kes on üks delegaatidest, kes läheb 9. mail Tallinna Sotsiaaldemokraatliku Erakonna üldkogule. Võibolla.

4 kommentaari:

  1. Sina???
    /kukub pikali/
    Ma igaks juhuks ütleb, et ma oleb tegelikult apoliitiline.

    VastaKustuta
  2. Anonüümne13/5/13 19:12

    Mul oli kutse sama erakonna vabariigi aastapäeva pidustustele. Oleksin ma teadnud, et sina ka seal asju ajad, äkki oleksin osalenud:)

    VastaKustuta
  3. Ei, aastapäeval ma ei käinud. Aga lähme koos Tallinnasse?

    VastaKustuta
  4. Anonüümne13/5/13 22:17

    Mind õnneks pole rohkem kuhugi kutsutud:)

    VastaKustuta