Lehed

14 mai 2013

Emm.-iga linna peal laiamas

Emm. oli täna koolis ja sai just siis vabaks, kui mul töö läbi sai. Mõtlesin minna linna peale asju ajama ja möödaminnes Emm.-i koju viia, aga ta otsustas hoopis minuga kaasa tulla. No mis minul selle vastu saab olla. Kahekesi ikka lõbusam asju ajada kui ühekesi.

Käisime siis kahes kaubamajas ja ühes Prismas. Raatuse kaubamajast tahtsin oma tahvlile ümbriskaasi vaadata ja ehk ostagi, aga kohapeal saada olevad ei sobinud mitte. Jäid ostmata.
Kesklinna kaubamaja Photopointi andsin dokumendipilditellimuse sisse. Kohe-kohe aegub ju mu ideekaart ja tarvis omale uus tellida, aga selleks on ju korralikke fotosid vaja, muidu saab seal jälle mõni selline jõlepilt olema nagu mu juhiloa peal. Pass ka aegub, aga uut passi ma praegu ei võta. 25 eurot on ikka vähem kui 40 eurot. Aga tegelikult oleks ma täitsa rahul ka oma vana ideekaartiga. Pole tal tegelikult häda midagi.
Prismast võtsin vajalikke toiduasju ja siis tšillisime niisama, vaatasime asju. Emm. sai oma emale ühe toreda vidina.

Tore oli vahelduseks kellegagi koos liikuda, muidu ikka üksi ja üksi. Ja Emm. sai vaheldust. Muidu tüdruk kogu aeg üksi kodus ja vahib seepi. Koolipäevi tal ju vähe ja ta poisi tööpäevad on nii piiiiiikad. Peaks teinekordki ta linna vedama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar