Lehed

29 august 2012

Murtud tiivaga lind

Eelmisel nädalal käisin taastusraviarsti juures oma jalga-kätt näitamas. Sain paar taastusravivõimlemise aega selleks nädalaks ja kindla käsu minna uuesti traumapunkti oma kätt näitama ja röntgenpildistama. Samal päeval (oli vist neljapäev, kuid see pole mitte oluline) käisingi uuesti EMO-s et näe - kuu kukkumisest möödas, jalg läheb üha paremaks, aga käsi aina hullemaks. Ei tahtnud nemad aga mind vaadata, käskisid minna hoopis Maarjamõisa haigla vastuvõttu korduvate traumade osakonda.


Eile sain siis lõpuks seal ära käia. Kaks tundi (KAKS TUNDI!) istusin koridoris arsti ukse taga ja ootasin oma aega. Mind hakkas täitsa huvitama - kui üks inimene kabinetist välja tuleb ja teist veel ei kutsuta, mida nad (seal oli kaks arsti ja kaks õde ja veel mingi kitlites rahvas käis sisse-välja) siis teevad seal kabinetis? Kella ma küll ei vaadanud, aga see aeg tundus vahetevahel olevat viis minutit ja enamgi. Mida nad teevad seal? Noh tühja sest istumisest, tasuta auto parkimine on seal ju ainult üks tund. Muretsesin kogu aeg, et mis mu autoga seal väljas tehakse, olin ju kokku jupikese üle kahe tunni ära. Kas pannakse kviitung klaasi vahele või viiakse hoopis minema?

Kui lõpuks pilt tehtud ja arstikabinetti sain, siis selgus, et mul oli käeluumurd, nüüdseks juba kokku kasvanud. Ja tänu taevale, täitsa õigesti kokku kasvanud. Nüüd tagantjärgi mõtlen ma, et hea kah, et kohe luumurdu ei avastatud. Siis oleks mind ju kipsi pandud ja kuu või paar oleksin kipsiga veetnud ja poleks midagi teha saanud ja oleks käsi nõrgaks jäänud. Parem käsi ju ikkagi! Nüüd oli küll valusam, ent sain vähemalt kätt kasutada. Ja nõrgaks on ta siiski jäänud. Pigistasin nõrgema, vasaku käega 54 kilogrammi, parema käega aga vaid 38 kilo.

Jajah. Enne seda koridoris istumise janti käisin veel taastusravivõimlemises ära. Selline huvitav naisterahvas Katrin oli seal. Nii-nii-nii lapsehäälega. Ma olen varem küll selliseid näinud ja kuulnud, kuid pole nõndaviisi pikalt suhelnud. Huvitav kogemus. Selline lapsehääl ja lapselik intonatsioon täiskasvanud naise suust. Käed olid tal kah pisikesed ja pehmed nagu lapsel. Omapärane.

Aga mis autost sai, tahab ehk keegi teada. Midagi ei saanud. Oli oma koha peal ja isegi trahvi polnud tehtud.

6 kommentaari:

  1. Ohhoo, sa vahi.. luumurd. Vot mis välja tuli.
    Kusjuures, mulle meeldib sinu uus blogi kujundus. Väga kena.

    VastaKustuta
  2. Luumurd jah. Ja kas ma aimatagi oskasin?
    Tänan, kullake. Sinu blogi tuleks kah natuke ümber sättida.

    VastaKustuta
  3. See on huvitav teooria, et ilma kipsita oli käsi, kuigi murtud luuga, paremas olukorras, kui oleks kipsiga olnud. Kas arst ka selle kohta midagi arvas?
    Hakka või guugeldama.

    VastaKustuta
  4. Arst ei arvanud midagi. Siis seda teooriat veel polnud.

    VastaKustuta
  5. Anonüümne30/8/12 20:29

    Igatahes head paranemist! Ja Jumal tänatud, et kasvas õigesti kokku ning Sa pääsesid murdmisest ja kipsimisest ja naelast luu sees. Aga ma ikkagi aru ei saa, kuidas seda luumurdu ei tuvastatud?

    VastaKustuta
  6. No kukkudes said ju viga käsi ja jalg ja jalavalu oli nii suur, et ma käevalule eriti tähelepanugi ei pööranud. Nii ei lasknud siis ka käest pilti teha. Ja käsi ju töötab. Ma saan peaaegu enamvähem kõike teha, mõni tegevus on vaid valusavõitu. Sirge randmega töötamine ei põhjusta üldse vaevusi.

    VastaKustuta