Lehed

06 august 2012

Tore, kui inimestel on ühised huvid

SubClubi suur iga-aastane kokkutulemine on selleks korraks jällegi möödas. Seekord oli pidu Tartu lähedal Askari külalistemajas. Maja asub Viljandi maantee kõrval ja on Tartule nii lähedal, et Lõunakeskus paistab sinna ära.

Aga enne kokkutulekule minemist käisime veel lennundusmuuseumi lennupäevalt läbi. DJstallion ja Linka tulid ka minu poole ja siis neljakesi läksimegi. Kellaaeg oli küll juba suhteliselt hiline, nii et lendamised ja hüppamised olid enam-vähem läbi, aga kuna nemad olid lennundusmuuseumis esimest korda, siis oli ikka huvitav. Sisse saime ju tasuta - ümberkaudsetel elanikel ju priipääse nagu alati.
































Aga kokkutulek möödus tavalisel moel. Kümnevõistlus õues, paar filmiteemalist võistlust toas, siis Kunksmoori võistlus Kunksmoori enda teemal, loomulikult grill ja joogid, ohjeldamatult filmijuttu ja tõlkimisejuttu ja pisut ka muud juttu. Tore on kokku saada inimestega, kellel on samad huvid nagu sul endalgi, siis jätkub juttu kauemaks.

 Musi kustus varakult ära, nagu alati. Mis kell mina magama läksin, sellest pole mul vähimatki aimu. Igatahes olin ma seamoodi väsinud ja mõlemad jalad valutasid, vigane jalg muidugi rohkem. Ja ega tänu jalavalule muidugi eriti magada ei saanud. Hommikul end olin siiski suhteliselt väljapuhanud ja kraps. Ja mis kõige toredam - ei vähimatki pohmakat! Väike hommikudušš ja jälle suhtlema. Jälle väiksed grillid, veel viimased vestlused, musi küpsetas vahvleid ja kella kahe paiku päeval olimegi juba kõik selleks korraks laiali läinud.

Oli tore, nagu alati.

Selline see külalistemaja oli
Kokkutuleku tort, lilleline



1 kommentaar: