Lehed

05 juuni 2012

Telefoniteenindus nii ja teisiti

Teatavasti läks kaubamaja Partnerkaart Swedpangalt LHV-pangale. Sellega seoses vahetatakse aasta lõpuks kõik kaardid välja. On minulgi õnn/õnnetus Partneri krediitkaarti omada. Sellega seoses tuli siis millalgi postkasti asjakohane teavitus, mille ma läbi lugesin ja teadmiseks võtsin. Mingeid samme ma muidugi ei astunud - aasta lõpuni aega küll.
SWEDBANK
See oli nüüd eellugu. Põhilugu algab nüüd. Helistas siis keegi mulle parajasti sellisel hetkel, mil ma autoga linnaliikluses kodu poole rühkisin. Sõidu ajal ma telefonile ei vasta ja ega tohigi. Kodus vaatasin järgi - tundmatu number oli, aga tundmatutele ma tagasi ei helista - kui ikka tarvis, siis proovivad uuesti.
Rohkem keegi sellelt numbrilt mind ei tülitanud. Tuli hoopis e-kiri umbes sellise sisuga, et kuna mind telefoni teel kätte saada ei õnnestu, siis võtku ma pangaga ise ühendust, et maksegraafik koostada ja nemad oma raha kätte saaksid. Ühesõnaga, päris kurja alatooniga kiri oli. Kirjutasin neile siis vastu ja rääkisin kõik ilusasti ära - kuidas mulle tegelikult ainult üks kord helistati ja sedagi autosõidu ajal. Ja et ma olen asjaga kursis ja nii edasi.
Ei läinud aega palju mööda, kui jälle helistati. Olin toa teises otsas, umbes nelja meetri kaugusel. Telefon helises nii lühidalt, et et telefonini ma ei jõudnud. Kirjutasin siis jälle antud aadressil, uurimaks, kas see on Swedpanga kokkuhoipoliitika, et lastakse inimestel oma raha eest tagasi helistada.
Ja jälle uus kõne. Seekord sai tädi minuga ühendust ja rääkis mulle ette selle sama jutu, mille nad mulle kõige esimese infokirjaga saatnud olid. Jajah. Vabandas ka muidugi.

Küsite nüüd ehk, kui suur mu oli mu võlg panga ees, et selle pärast nii palju sekeldamist tekkis.See oli hetkel seitse (7) eurot sentidega.

Teine lugu on Tele 2-ga. Mul oli siin eelmisel nädalal mobiilse interneti kiirusega pisut probleeme ja ma helistasin neile ning kurtsin oma häda.
TELE 2
Lubati mulle tagasi helistada ja helistatigi. Esimesel korral ma helistamist ei kuulnud. Ja ega Tele 2 infosse pole mõtet tagasi helistada - niikuinii satud teise inimese peale, kes su probleemist mitte essugi ei tea. No helistati teine kord veel. Jälle ma ei kuulnud.
Kolmandal korral sai poiss mu kätte. Aga jällegi sõidu ajal. Tema aga nii viisakas noormees, ootas ilusasti ära, kuni ma bussipeatuse taskus peatuda sain. Jutuajamise vältel aga saabus buss ja ma pidin eest ära sõitma, tema jällegi ootas, kuni sada meetrit edasi uue peatuskoha leidsin.
Mis kõige peamine aga, kõigile oma küsimustele sain vastused. Noormees rääkis mulle pikalt plaanidest mobiilse internetiga minu kodukohas ja hiljem, kui jutu selle peale viisin, ka plaanidest mobiilse internetiga minutöökoha ümbruses. Väga kannatlik ja meeldiv noormees. Kinkigu saatus teile kõigile selliseid telefoniteenindajaid!

1 kommentaar:

  1. Muahh, seitse euri! Kõned juba ise röövivad sellest varsti pea poole.

    Aga Tele2 internetiosakonna teenindusega kui sellisega olen ma ka väga rahul. Ainuke firma, mis netipulga võimalusi uurides suvatses enne lepingu sõlmimist teatada, et seal sinu kandis väga suuri netikiirusi loota pole mõtet.

    VastaKustuta